Søg
  Log ind

Tilmeld dig nyhedsbrevet

  Tilmeld  

Professionel rådgivning og kvalitetsprodukter er afgørende, når du ønsker at opleve værdi for pengene.

Byggemarkedskæden STARK har siden starten i 2004 haft professionel rådgivning dybt indprentet i sit DNA, og dét hitter hos både selvbyggerne og håndværkerne. STARK har på den konto løbende øget kundetilfredsheden, og i kundeloyalitetsmålingerne er det især medarbejdernes høje kompetenceniveau, som fremhæves i vurderingerne af kundeoplevelsen.  

Er du ikke selv håndværker eller har hænderne skruet rigtigt på, kan der være masser af spørgsmål til f.eks. produktvalg og hvilke regler du skal følge når du bygger. 

Medarbejderne helt i front

HR-direktør i STARK, Per Pedersen, fortæller at rådgivningsdimensionen også spiller en stor rolle i STARKs arbejde med rekruttering og medarbejderudvikling: 

- Mange af STARKs medarbejdere er faguddannede eller har en håndværksmæssig baggrund. Gør du brug af den viden, så er du godt på vej til at opnå det resultat du drømmer om. Desuden efteruddanner og opkvalificerer vi løbende medarbejderne, ligesom vi arbejder efter at tiltrække de stærkeste talenter til hvert område i organisationen. Det ønsker vi at synliggøre ved fremover at bringe vores dygtige medarbejdere mere i spil, runder han af. 

Og har du brug for hjælp til udførslen af dit projekt, så kender vi nogen af Danmarks bedste håndværkere. Du møder dem hver dag i din lokale STARK forretning.

 
 
 
...