Gem dit kundekort ved at åbne denne side på din telefon.
Læs mere om kundekort her
Gem dit kundekort ved at åbne denne side på din telefon.
Læs mere om kundekort her
Dørløsninger kan være ganske komplicerede at montere korrekt, og fejlmontage kan give væsentlige og dyre forsinkelser i hele byggeprojektet. Især de mange krav til klassifikationer kan være vanskelige at håndtere uden indgående support og vejledning. Alt det slipper du for med SWEDOORS servicekoncept. Her får du nemlig professionel sparring hele vejen igennem.
SWEDOOR's servicekoncept består af flere faser:
Ved opstartsmødet laver SWEDOOR en generel gennemgang af projektet. Her deltager en specialist fra SWEDOOR'S Serviceteam, der også er supervisor for montage af dørene. Mens projektet stadig er i byggefasen, er der et opfølgende besøg, hvor SWEDOOR afhjælper og sikrer projektet imod eventuelle problemer. Herunder for eksempel om eventuelle klassificerede døre er montereret korrekt efter gældende forskrifter.
Inden 1. års gennemgangen laver SWEDOOR en produktgennemgang, der sikrer, at de monterede dørløsninger lever op til alle krav ved gennemgangen. Herved minimeres risikoen markant for en dyr og ressourcekrævende tilbagegang på dørløsningerne ved 1. års gennemgangen.
I hele garantiperioden laver SWEDOOR en årlig produktgennemgang.
Læs mere om SWEDOORs servicekoncept her.