Dørløsninger med professionel sparring hele vejen 

Dørløsninger kan være ganske komplicerede at montere korrekt, og fejlmontage kan give væsentlige og dyre forsinkelser i hele byggeprojektet. Især de mange krav til klassifikationer kan være vanskelige at håndtere uden indgående support og vejledning. Alt det slipper du for med SWEDOORS servicekoncept. Her får du nemlig professionel sparring hele vejen igennem.  

Faser i servicekonceptet

SWEDOOR's servicekoncept består af flere faser:

  • Opstartsmøde
  • Opfølgende besøg i byggefasen
  • Produktgennemgang op til 1. års gennemgang
  • Årlig produktgennemgang i hele garantiperioden

Ved opstartsmødet laver SWEDOOR en generel gennemgang af projektet. Her deltager en specialist fra SWEDOOR'S Serviceteam, der også er supervisor for montage af dørene. Mens projektet stadig er i byggefasen, er der et opfølgende besøg, hvor SWEDOOR afhjælper og sikrer projektet imod eventuelle problemer. Herunder for eksempel om eventuelle klassificerede døre er montereret korrekt efter gældende forskrifter. 

Inden 1. års gennemgangen laver SWEDOOR en produktgennemgang, der sikrer, at de monterede dørløsninger lever op til alle krav ved gennemgangen. Herved minimeres risikoen markant for en dyr og ressourcekrævende tilbagegang på dørløsningerne ved 1. års gennemgangen.

I hele garantiperioden laver SWEDOOR en årlig produktgennemgang.

Læs mere om SWEDOORs servicekoncept her.

Gennemsigtighed i hele projektet

Med en komplet servicekoncept-aftale sikrer I jer fuldstændig gennemsigtighed i projektet og minimerer risikoen for ubehagelige overraskelser både før, under og efter, at dørene er monteret. 

Spørg i STARK, hvis du vil vide mere om SWEDOORs servicekoncept, og husk at få en servicekoncept-aftale med fra start til dit næste projekt.