

Vi tager telefonen 24-7. Uanset hvilken dag eller hvornår på døgnet du ringer, tager vi altid telefonen i STARK. Dermed kan du nu ordne alt fra varebestilling til tjek af lager- og ordrestatus, når det passer dig.
Pr. 1. januar 2017 kan du bestille varer og tjekke din ordres lager- eller leveringsstatus over telefonen – uanset hvornår du ringer til STARK. Som de første i Danmark introducerer vi den døgnåbne håndværkerservice, Kundetelefon 24-7. For dig, der arbejder i byggebranchen, betyder det, at du nu altid kan få fat i os. Kundetelefon 24-7 er åben 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen, 365 dage om året.
Ring, som du plejer – nu døgnet rundt
Med Kundetelefon 24-7 ringer du fortsat på samme nummer, som du er vant til, når du skal have fat i STARK. Men fra nu af tager vi telefonen døgnet rundt uanset tidspunktet. Så undgår du at skulle vente på at komme videre i dit arbejde.
Find nummeret til din lokale STARK her.
Fordi byggeriet ikke må gå i stå
Formålet med Kundetelefon 24-7 er at gøre det lettere for dig at planlægge og tilrettelægge din arbejdsdag – du kontakter os, når du har tid.
”Det har været helt afgørende for os at sikre, at den nye Kundetelefon 24-7 er så enkel, effektiv og fleksibel for håndværkerne som muligt. Vi står klar, når de har brug for det, så byggeriet ikke behøver at gå i stå,” siger adm. direktør i STARK Britta K. Stenholt.
På Kundetelefon 24-7 kan du bl.a.:
På den måde slipper du for ventetid, når du arbejder på skæve tidspunkter eller eksempelvis har døgnvagt. Du ringer i stedet bare til Kundetelefon 24-7 og får oplyst den nærmeste forretning med varen på lager.
STARK styrker din effektivitet
I STARK arbejder vi målrettet på at minimere din ventetid og gøre arbejdsdagen så effektiv for dig som muligt, så du kan koncentrere dig om dine opgaver og dine kunder.