Vælg postnr: {{postalCode}}
{{favoriteStoreName}} {{favoriteStoresNames}} Vælg forretning
{{error.Id}}
{{error.Date}}

Nem og effektiv løsning for offentlige kunder 

Få en aftale med mange fordele

Køber I ofte byggematerialer, arbejdstøj og sikkerhedsudstyr? En aftale som offentlig kunde i STARK giver jer en samlet og optimeret indkøbsløsning, der gør det nemt at holde styr på indkøb, skærer ned på omkostningerne og sparer jer tid i hverdagen. 

Løsningen sikrer jer adgang til et stærkt varesortiment til konkurrencedygtige priser. Samtidig har I med vores Punch Out-løsning mulighed for integration direkte til jeres indkøbssystem, så processen bliver endnu lettere for jer.

Oprettelse - sådan gør I

Vi samarbejder allerede med de fleste kommuner. Ønsker I også at blive oprettet som offentlig kunde i STARK, skal jeres indkøbsansvarlige sende en mail til skiaftalen@stark.dk. Herefter modtager I et oprettelsesskema, som I skal udfylde.

Kontakt STARK Webshopsupport på 82522222, hvis I har spørgsmål til oprettelsen. 

Flere fordele med Punch Out-løsning: Hurtigt, nemt og sikkert

Skal det være ekstra nemt? Spar tid og udnyt fordelene med Punch Out-løsningen, der integrerer jeres interne indkøbssystemer direkte med STARKs webshop, så I nemt og effektivt kan handle direkte fra jeres eget indkøbssystem i vores webshop. I slipper for at oprette separate konti eller indtaste betalingsoplysninger. Data om købet og betalingen integreres automatisk med jeres interne systemer. 
  • Udnytter fordele i jeres eget system og STARKs websop
  • I har fuld kontrol over alle dele af indkøbsprocessen
  • Kobles til STARK KlimaLog, så I har styr på klimaregnskabet
  • Sparer tid og giver en mere effektiv proces

Ring på 82522222 og hør mere om fordelene som offentlig kunde i STARK.

 

Hør hvor nemt det er i videoen her.